Nazalex sebolat takmayın ya çok saçma. Armut dibine düşer. Bizden minik çıkmaz zaten anası babası neyse çocukda o oluyor haliyle😂
Feyza1607 Leylalyla ay ne güzel ya inşallah bizede öyle doktorlar denk gelir İstanbul’da olsaydı kesin giderdim
Mlklrm Feyza1607 kızımda hep iri bebek denilirdi. Ultrasonda Haftasına göre de 300 500 gram fazla çıkardı. Sonuç 4000 kilo normal doğum ☺
Mlklrm Feyza1607 inşallah korkmayın akışına bırakın sabırlı olun ve bol bol dua edin Summes sebile yesserah Summes sebile yesserah Summes sebile yesserah
hasretsisman Gizemlibirisi007 25+2 ’yim sürekli tatlı yiyorum 670 gram bir kızım var bence normal kilosu takmayın içinizi ferah tutun 😂