İri insanların iri bebekleri olur değil sanırım bu genetik olayı zira eşim de ben de minyon insanlarız, bebeğim 54 cm 5150 g doğdu. Genetik dedi doktorlar ama şu şekilde; annem de babaannem de minyon olmalarına rağmen hep iri bebek doğurmuşlar.
Hamileliğin son 2 ayında vitamini azalttı, sonradan tamamen kestirdi doktorum. Son hafta muayenesinde 4 kg gözüküyordu bir hafta sonra doğumda kilosuna şaşırdık.
İri olduğu için sadece kalp doktoruna götürdük doğumdan hemen sonra, riskleri biraz daha fazla olabiliyor dedi doktorumuz erkenden tespit edilsin dedi bir şey varsa, çok şükür çıkmadı bir sıkıntı. Bilinçli olup erkenden tedbir alınırsa bir sıkıntı olmaz korkmayın, içinizi ferah tutun.