Kızlar benim adetim geçen ay 38 günde geldi ve bu ay da 40 günü geçti ve soğan suyu içiyorum acaba hamileysem sorun oluşturur mu ama erken gebelik testi yaptım negatif çıktı fakat emin de olamıyorum sonradan da çıkabilyormuş sanırım bir akıl verin doktora da gideceğim ama şu an ne yapsam bilemedim