Belirti yaşamayanlar bence çok şanslısınız halinize şükredin suan 8+1 deyim 5 haftadan itibaren belirtilerim başladı aşırı mide bulantım var son 2 haftadır kusmada eklendi okadar kilo verdimki ama yinede sonu güzel olacağı için herşeye razıyım rabbim hayırlısıyla bebişleri kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰