Slc Aysensrkan 23 ten beri ters bu bebiş bide şekerden dolayı iri olabilir ddi ondan önce söyledi zaten özeller kesip biçme kafasnda
Aysensrkan Slc aa öyle mi benimki hareketli baya doğum pozisyonuna geçip vazgiyor olabilir🤣 bende özele gidiyorum ama doktorum ilk tercih normal doğum diyor her zaman
Slc Aysensrkan yaa ne güzel sizi rahatlaması lazım benim doktorum beni geriyor ama iyi doktor bulamıyorum bazen çok rahatlıyor beni eşim dio ki o kadar para döküp gerilem ilk insansn 🙄özelde milleti yağlayp bllyolar dio
Aysensrkan Slc iyi doktor bulmak gerçekten çok zor özel veya devlet fark etmiyor bence özelde doktorundan memnun olmayan çok insan var
Slc Aysensrkan aynen öle canm ama devlette de rast gele doğum oluyor ve olası bir terslikte kabul etmiyor insanın en zor anı bence doğum
IlkMucizem_61 Slc bu son 1 haftayı saymassak güzel geçiyordu bu aralar bel ağrılarım falan oturup hareket etmem bile zorlaştı sizin nasıl geçiyor
Slc IlkMucizem_61 yaa çok yaykta kalmayıp dinlensen uzansann iyi olur bidee eşin masaj yapsın kndini sıcak tut . Ben sıcak tutuyorum ama yürümem lazm yürüyünce karnım acıo dikelirsem belim yatakta sırtım oturunce bel 😆felçli Ali Rıza bey gibi dolaşıyorum
Slc minikmucizeemaak amin insallh yakınz birbirmize doğum hikayemizi atalım buraya inslalh nasip olur bebisle şu kadar bu kadar olduk diye 🥰
IlkMucizem_61 Slc valla bende aynı durumdayım ne kadar oturayım desende evin işi oluyor mecbur çok fazla dinlenemiyorsun 🥴
Gulbahar47 Slc ay benimde son 63🥹🥹 evet 99’dan sonra zaman yavaşladı sanki iple çekiyorum resmen sağlıkla gelsin bebişlerimiz