Seval0sevall o markayı kullanmayın ben de bir kere erken gebelik testini yapmıştım silik çizgi görmüştüm bariz ilk 2-3 dakikada ,hatta erken gebelik testleri de sıkıntılı çok düşük betayi algiliyorlar 5 in altını bazen boşuna umitlendiriyor en iyisi ucuz kaset testler varsa zaten her türlü çıkıyor ben 3+3 günlükken silik çizgiyi gördüm ertesi gün kan verdim beta 180 di stepone ve bebetime markasını kullanmıştım