45 gündür adet olmayınca idrar yollarım iltihaplanmış onun için gittim sağlık ocağına ama geciktiğimi de söyledim ilk betam 75
İkinci beta 261 Dr ultrasonla bakılması lazım dedi dün gittim sat uyumsuzluğu varmış ya da geç döllenme olmuş 6 gün sonra yine gidicez kese görünmedi