cansbade özellerin sezaryen yanlısı olduğunu bildiğimden korktuğum için devlete gidiyorum ben de kuzum. dokuz aydır da çok memnunum aslında hiç ters bişeyle karşılaşmadım benim bebeğim de baş geliş yalancı sancılarım sıklaşmaya başladı bir iki haftaya gelecek gibi doktorlar da normal yanlısı 😊 en azından devlette bi iki doktora görünsen onların da görüşünü alsan en azından emin olursun belki onlar da doktorunun söylediği şeyleri söyler