BskGry Zhlinn maşallah kuzum bnm 13 haftada kız dediler 15 erkek dediler bugün kesinleşti yuzdeyuz erkek çok şükür sağlıklı İnşallah hayırlı evlatlarımız olur biz YusufEmir düşünüyoruz şimdilik isim 🙏😂
Zhlinn BskGry oyhh yerim onu,Yusuf emir patlaması var,iki yakın arkadaşımda yusuf emir koymuş,çok güzel isim ya,aklımı celıyosun 😍😍
Zhlinn BskGry yaa evet işte o yüzden hakim olmaya çalışıyorum kendime yeşil sarı alıyorum ki değişirse elimde patlamasın. 3 hafta sonra randevum var bakalım aynı şeyi mi dıcek 😊
Inci_tns Zhlinn Allah sağlıkla kucağımiza almayi nasip eder insallah bebeklerimizi🤗 bende 16.haftamda ogrenmistim erkek olduğunu 😊😊😊 ömer alp koymayı düşünüyoruz adını
Zhlinn Inci_tns Rabbim sağlıklı bağışlasın kuzum,ismi de çok güzel..😍 ne güzel fikirler çıktı çok sağolun cevap için😍🙏💕😘
husniyealtun Zhlinn yaaa ne güzel yazmissin kalbimin carpmasi hizlandi nasil tebessumler ettirdin bana. Rabbim senden de razi olsun guzel kardesim. Amin amin aminnnn ecmain
Benvebebgim Bend 14 .haftdym smd doktrdan cktk kız dedi %80 kız lehine degsrmi yoksa kız diyeyim mi acaba 🤔😍
Zhlinn Benvebebgim canım benim, bence netlesene kadar yani %100 olana kadar bişi alma da,çünkü kız için öyle güzel şeyler varki baktıkça alıyosun, aldıkça yine alıyosun, sonra değişir olmaz😍 bıdahakı kontrolü bekle bakalım 💕😘
Zhlinn BskGry dimi haklısın,3 hafta sonra randevum var bekliyorum aldıklarımda yeşil sarı renkli şimdilik 😍 netlesınce daha çok inşallah alırım😍😍😍
Zhlinn Sengulylmzr a bencede görürdü, bişi yoksa kız gbi deniyor hep,bide kızlar daha geç gösterir diyolar😊 tabi diyolar diyolar süpriz yapar belki minik kuzu,annesını babasını meraklandımak istiyo artık sabır 😍😍