NewMomm1 Uyuşukluk geçtikten hemen sonra yürümeye başladım ilk kalkış çok zor ama insan sürekli kalkınca alışıyor bol sıvı tukketim özellikle kayısı suyu çay ve su içtim kalın kiyafetler giydim yatağa girince iyice ortundum o yüzden hiç gaz sıkıntı yaşamadım bir kaç gün zaten lavaboya çıkamıyor insan normal bir durummus eve gelir gelmez yarım çay bardağı zeytin yağı içtim akşamında hiç zorlanmadan lavaboya gittim ve mümkün oldukça yanınıza büyük beden iç çamaşırı alın ben o kadar büyük almıştım ki yukarı kaldirinca göbek deliğimi geçiyordu dikiş yerlerime gelmediği için rahhatim.. süt için gelince cogumuzn kafasında su algı var sezeryan olunca bir kaç gün süt gelmezmis yok öyle birşey ben hiç o piskoloji girmedim bile bol çay içtim ve susamlı krokan yedim ve sütüm hemen geldi maşallah .. birde çok sıvı tukketigim için her ibrara kalktığımda 10 dk odada yürüdüm yurudkce insan açılıyor ..