Karnına bastirma işini ben doktoruma sordum, bebek dogduktan sonra rahmi guzelce temizledigini bu sebeple odaya çıktığımda ebelerin karnıma baskı yapmayacagini söyledi. Bu durumu doktorunuzla konuşun isterseniz , her doktorun yontemi farklıdır çünkü.