Ecesanli17 gittim canım karışım yapıldı eczane de bi tane.bi tane tablet verdi bi tane de krem verdi . Ama uyuz değil dedi uçuşan böcek alerjisi dedi ben de dedim doğumum yakın huylandım geçmesi için ne varsa verin dedim tamam için rahat edecekse kullan bunları dedi şimdi atacam sana fotoları baktı tüm vücuduma zaten başka kızarıklık olmadı bende huylandığım için de o karışımı yaptı 3 gün sürecem sonra yıkanacam sonra yine 3 gün sürecem bitecek