Ecesanli17 yok reçetesiz aldık 173 tl ama biz kıbrıstayız belki Türkiye de fiyatı daha uygundur.Hergün kükürtlü sabunla yıkanıyorum sonra bu losyonu sürüyorum benim çıkmadı başka kırmızı olanlar da kuruyor kırmızılığı gitti ama işte gece üstümde bisey yürür gibi hissi var bi de vazelinin içine kükürt katıp iyice onu karıştırın yaralara sürün kükürt kurutur vazelin de yumuşatır zamanla kalkar izi de kalmaz zaten zararsız bisey valla sen iyi dayanmışsın doğuma da az kalmış bi an önce bitirmeliyiz bu illeti yoksa teni doğan bi bebekle nasıl olur düşündükçe kafayı yicem