Elvin72 benimde ilk haflatarda çok oluyordu özellikle yorulduğum zama. Oluyordu. Doktorum normal demişti ama tabi kişiden kişiye değişiyor siz yarın hastaneye gidin ve hiçbir şekilde alttan muayene etmeyin bebek daha çok küçük Allah korusun düşük olabilir. Doktor istese bile siz izin vermeyin