Elvin72 korkma canim benim her iki gebeligimdede oldu oğlumda da kızımda da kızımda Bi hafta oğlumda 3 4 gün sürmüştü yerleşme kanaması oluyor ama ben her ikisindede gittim doktora Protestan vermişti doktora git derim onlar kanama alanına falan vs bakıyorlar endişe etme Rabbime tevekkül et Bi şey olmaz Allahin izniyle ve bu sıralar çok yorulma ağır kaldırma sağlıkla kucağına al insallah