tugbadurmaz34 Buseemm 7 günde çıkmaz 2 gün daha bekle zaten testler 6 gün öncesine kadar sonuç veriyor
mrym32 Elzem07 tugbadurmaz34 Buseemm mombarbie_ Seyma0101 elvangnc Sevdayilan Oznurkk Kucukmeleg-bklyrm3480 sevaldqn1 Kizlar adet günüm yarın bugün kan vereyim mi sizce arasıra adet sancısı oluyor adet olurum belki diye de korkuyorum
Buseemm tugbadurmaz34 onu yukluyorum zaten de bazen sade link kaliyo bazilarinda acik resim gozukuyo sadece linki nasi yapiyorz yani resmin gizli kalmasi nasi oluyor ?
mrym32 Elzem07 inşallah ya Bu sabah ki testim böyle çok ince bı çizgi var ama daha silik bunun markası farkli
mrym32 tugbadurmaz34 Sabah ki testim böyle biraz moralim bozuldu sanki dünkü testi de gostermistim eşime 🥺
tugbadurmaz34 mrym32 keşke hemen yapmasaydın maksimum 6 gün öncesini kadar sonuç verebiliyor bazıları benim 5 gün kala bile zor çıkmıştı
esraa1717 mrym32 Benim de adetten 5 gün önce böyleydi başta çizgi çıkmadı koymuştum bi kenara sonra baktım 1 saat sonra belli belirsiz
mrym32 mombarbie_ maalesef köyde yaşıyorum elimde bu vardı bugün eşimden isterim hangi marka bulursa onu aliyo o da sence çizgi var mı biraz moralim bozuldu
mombarbie_ mrym32 var canım böyleydi benimde 23 tu beta inşallah kimyasal felan değildir kan vermeye gitseniz test yerine artık
tugbadurmaz34 mrym32 ben göremedim canım bence 1-2 gün sonra yine yap henüz çok erken varsa da çıkmaz
mrym32 mombarbie_ tugbadurmaz34 Buseemm elvangnc Sevdayilan Kucukmeleg-bklyrm3480 Oznurkk Kucukmeleg-bklyrm3480 Seyma0101 Buseemm Kızlar kan sonucum çıktı 9 çok mu düşük 🥺