mrym32 tugbadurmaz34 yarın belki veremem burda acilde beta HCG bakılmıyor yarın ilk idrarla denicem tekrar bu ilk idrarla değildi hemde farklı bı markayla denicem inşallah çıkar çıkarsa pazartesi kan vericem inşallah bu sefer sağlıklı olur bebişim uykum kaçtı çok heyecanlıykm
tugbadurmaz34 mrym32 inşallah canım benim hayırlısı olsun hakkında şu an varsa çookk yenidir 1 aylık bile yoktur çünkü adetine var benim gibi erken öğrenmiş oldun beklemek çok zor bende 7+6 yarın 8 hafta olacağım inşallah 🥰
tugbadurmaz34 _asli1123 mutluresim.com a gir oradan yüklüyorsun canım linkini kopyala buraya gönder mesaj olarak
mrym32 _asli1123 ilk sayfada solda 3 çizgi var ordan resim yükleye baş kopyala sonra nereye atmak istersen atarsın
mrym32 tugbadurmaz34 yaa inşallah sağlıkla kucağına alırsın benim için de dua et lütfen hamilelerin duası kabul olurmus
mrym32 tugbadurmaz34 Sabah ki testim böyle biraz moralim bozuldu sanki dünkü testi de gostermistim eşime 🥺
tugbadurmaz34 mrym32 amin canım benim inşallah Allah razı olsun inşallah sende hayırlısıyla güzel haberler alırsın pazartesi günü haber bekliyorum senden yaz bana buradan sonucun çıkınca 🥰💕
Merfur mrym32 Benim testim de böyleydi hatta eşime gösterdiğimde inanmadı yok ben görmüyorum falan rabbime şükurler olsun su an 11 haftalık olucaz♥️♥️
tugbadurmaz34 Buseemm 7 günde çıkmaz 2 gün daha bekle zaten testler 6 gün öncesine kadar sonuç veriyor
Buseemm mrym32 5gun gecti Test yaptim cok hafif var gbi gördüm sanki yani t cizgisinin yerini belli ediyor gbydi adete bir hafta var