Seyda5834 Bende 20 eylülde sezeryan oldum, çok güzel geçti.Ağrılarım oldu ama dayanamayacağım kadar değildi.Sende hiç korkma anın keyfini çıkar o anlar çok özel.Geriye dönüp o günü tekrar yaşamak isterdim.Bol bol yürümeyi ihmal etme, zor gelecek belki ama seni en hızlı iyileştirecek şey o.🌸