Taze Seyda5834 6 Ekim’de plansiz sezeryan oldum sezeryan sonrası fitre kahve su ve kayısı suyu tukketim .. uyusuklugum geçtikten sonra zar zor olsada yurudum hatta sık sık yürüdüm ilk kalkış zor oluyor ama mecburen kalkmak.zorundayiz gaz konusuna gelince baya kalın giyindim üstümü iyice örtüm sıcak çay ve krokan yedim sütüm olmasi için ve gazimda çok rahat çıktı hiç sıkıntı yaşamadım.. çok sıvı tukketigim için her ibrara kalktığımda 10 dk odada yürüdüm .. ne kadar çok yurursenz o kadar erken toplanirsiniz .. ve yanınıza alacağınız iç çamaşırlari baya büyük alın bn baya büyük aldım yukarı kaldirdigimda göbek deliğini geçiyordu dikişleri yerleri denk gelmemesi ii oldu
Seyda5834 Yagmurun_annesi46 bende öyle hem heyecanlı hem korkulu hemde çok duygusalım 😍🥹 zaman nasıl geçecek
Gizemm147 Biz de 20 ekimde kavuşuyoruz umarım sağlıkla alırız kucağımıza korku ve heyecan çok fazlaa😊
sedanur4004 Seyda5834 öncelikle sağsağlım kucağına alırsın inşallah kuzum. Ben 2 yıl önce olmuştum spinal sezeryan. Şimdi tekrardan 5 haftalık hamileyim. Doğumdan sonra bitter çikolata ve kahve mutlaka ye iç. Baş ağrın asla olmuyor. Sürekli yürü gerçekten de birtek o toparlıyor seni.
-mom- Seyda5834 Bol hareket, bol sıvı tüketin, güzel beslenin. Birkaç günden sonra iyileştim sanıp ağır hareketler yapmayın sızı devam ediyor, vücudunuzu dinleyin. Duşta iyi geliyor. 🙏
Eymenmomm Depend mutlaka alın çok kurtarıcı. Yanınıza kabızlık için meyve suyu hoşaf tarzı bişey alın mutlaka gerekiyor. Birde en önemlisi kendinizi zorlayıp bol bol yürümek o kadar iyi geliyor ve çabuk toparlıyorsunuz ki 🙂 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏