oylesinebiri0 bat günü yaptım test negatif. Ama adet olmuyorum olacak gibi de hissetmiyorum. Kasık ağrım var göğüs ucunda sivilce gibi şişlikler var. Yüzümde sivilce inanılmaz çok. Normalde sivilce çıkmaz ilaç kullanmıştım sivilce için. İş yerindeki hemşiremiz sen hamilesin yüzünde öyle bişey var diyo. Çarşambaya randevu aldım bakalım hayırlısı dedim bekliyorum