Zeehraaaa Elvin72 doktora söylersen progestan fitil verir canım pazartesi gidebilirsin doktora ayriyetten bol su iç kendini yorma dinlen sürekli
fasulye-annesi rabisskocc hayır bu haftaki kontrolümde (7+2olarak) ona bakılacak, önceki muayenem 5+2 di sadece keseler vardı ama ultrasona göre uyumluydu yani 5 haftalık görünüyorlardı
Ahsksdk Gecemm1010 8. Haftadan merhabaaa her şey çok güzel ama şu bulantılar olmasa bugün 1 litrelik serumla kendime anca geldim :)))
Blok Mrvslcht bulantı için ilaç kullanıyorum.hiç halim yok sürekli yatıyorum yiyip içip galiba bu yüzden aldım😅ve bişeyler yiyorum 2 saat sonra sanki hiçbiley yememiş gibi miğdem açlıktan kıvranıyo resmen 😂
Mrvslcht Blok anladım iyi yapıyosunuz yememek daha kötü ama sağlıklı şeyler yiyin bebişinizede yarasın 🤗