fasulye-annesi Gecemm1010 ya bende 6+3 üm göbek deliğimin altından ve sol kasığımdan vajinaya doğru vuruyor sabahta iğne batıyor oldu 1-2 saat boyunca, sürekli afedersiniz idrara çıkmam gerekiyor gibi hissediyorum normal mi? Karnım sürekli ağrıyor
Boncukk123 Gecemm1010 bende de oluyor canım ara ara insaAllah normaldir uygulamada rahim portakal büyüklüğünde diyor rahim büyüyor da olabilir bende 8 haftalığım ara ara şiddetli sancılar oluyor bende de
A-engin10 Gecemm1010 8+1 hem ağrı hem bitmeyen lekelenmeler kanamalarım var ne zaman bitecek bilmiyorum ama bugün fena şekilde ağrım vardı Allah yardımcımız olsun sağlıkla sıhhatle kucağımiza almayı nasip etsin 💗
Gmzydn Selam kızlar bende bugün 8 haftalık oldum ve hapşırınca kasıklarıma aşırı derecede bi kramp giriyo ağrı oluyo normalmi sizce başına gelen varmı böyle bişey
Boncukk123 Gmzydn ayyy bende de oluyor canım unutuyorum bazen ama unutmadığım zaman kasıktan yukarı doğru sıkı sıkı iki elimde tutuyorum aklında bulunsun cok iyi geliyor kasıklarını elinle sıkı tutarsan şiddetini azaltırsın aksi taktirde benim de feci sancı oluyor
teacher-mom21 Canlar bu ağrılar normal ben şuan 14 haftamdayim bu hafta aşırı ağrım var ilerisini düşünemiyorum meğer hamileler neler çekiyormuş
Blok Mrvslcht bulantı için ilaç kullanıyorum.hiç halim yok sürekli yatıyorum yiyip içip galiba bu yüzden aldım😅ve bişeyler yiyorum 2 saat sonra sanki hiçbiley yememiş gibi miğdem açlıktan kıvranıyo resmen 😂
Zeehraaaa A-engin10 yerleşme kanaması oluyor arada kahverengi şekilde. Bende arafa sırada oldu yani 11 haftaligiz yeni yeni bitti.
Deli_hatun_7 Gecemm1010 7 haftalık olanlarda gelebilirmi 😂🙋♀️ benim aynı ağrı sağ kasıkta var miğde bulantısı kusma çok zorluyor beni hala akşam yemeği yemedim ama kafamı kaldıramıyorum kaldırsam kusacagım hemen tavsiyelere açığım buna dair post açtım gelirseniz sevinirim ☺️
Zeehraaaa Elvin72 doktora söylersen progestan fitil verir canım pazartesi gidebilirsin doktora ayriyetten bol su iç kendini yorma dinlen sürekli
Simge16 8 haftalık hamileyim bemde 2. Ye uzandığım yerden aniden kalkışlarımda vs kasıklarıma bir anda sancı saplanıyor. İlk hamileliğimde ne ağrım ne bulantım olmuştu bunda hepsini yaşıyorum