Ask-bebegim Deletedmom_85 evet ama siveno düşünüyordum herkes Dalin kullandık zamanında hiç birşey de olmadı dedi bende bilinenden şaşmak istemedim açıkçası Mesela şampuan olarak da Dalin dediler ama mustela için baya olumlu yorumlar olunca aldım ama ickm hala rahat değil acaba Dalin mi alsaydim diye
Ophelia12 Ben deterjan ve yumuşatıcı olarak Green Clean marka aldım, içeriği temiz ve çok hafif tatlı bir lavanta kokusu var, ancak biraz pahalı:/ Bebeğimin bakım ürünlerini de Mustela’dan aldım. Ayrıca bir de Sudokrem aldım.
tugcesakzci dnzalya123 evet canım iyi ama içeriğinde kimyasal olan bir şeyi bebeğimin cildine süremem maalesef, bebek cildi için uygun olmadığı yapılan araştırmalarda çıktı maalesef yoksa ben de onu alacaktım
tugcesakzci Deletedmom_85 dalinin kokusu çok güzel ben saç tarama spreyini şampuanını falan kendime kullanıyorum fakat onun içeriğinde de kimyasal var o yüzden bebeğim için tercih etmeyi düşünmüyorum. Dalin, unibaby, mustela bunlar kimyasal dolu hep
Deletedmom_85 tugcesakzci evet içerikleri ne hesabından baktım özellikle camasir deterjanı daha büyük sıkıntıymis neyse artık karar vericez bir şekilde napalm
Deletedmom_85 Ask-bebegim dalin almayın ya. Eskiden kullanıyorduk ne oldu öldük mü, cümleleri doğru ürün olduğu anlamına gelmiyor kesinlikle. Belki kendileri dahi farkında değildir verdiği zararın. Sonuçta ürünün içeriği aynı bu gerçeği değiştirmiyor.