Siveno, incia arasında kaldım camasir deterjanı, şampuan, nemlendirici, pişik kremi beynim yandı artık okumaktan. İçeriği temiz olsun istiyorum incianin içeriği temiz evet ama memnun musunuz hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?
Bebisin kıyafetlerinde leke bırakmasın, güzel koksun, istiyorum buna göre önerebileceğiniz deterjan? 🫧Tecrübelerinize güveniyorum kızlar alışverişe başlayacağım ne almam lazım bilmiyorum çok baktım araştırdım ama bütün yorumlar fifti fifti sanki. Bazı sampuanlarin göz yaktığını da duydum bilindik markalardan ama o kadar çok okudum ki hangisi neydi karıştırdım iyice. ay her şeyi anlatin önerin işte. Diger markalara gelecek olursam, pişik kremi sudocremin içeriğinin temiz olmadığını biliyorum bha denilen madde varmış o yüzden onu direk eledim. Mustelaninda içeriğinin temiz olmadığını cok duydum ve gereksiz pahalı geliyor onu da eledim. Çok karışık yazdım biliyorum genel olarak hangi markadan memnuniyet var onu merak ediyorum yazın işte yazabildiginizi. Şimdiden tesekkurleeerr💞