Kafi AysunnKucuk o zaman testlerden alakalı olabilir artimet ti galiba benimkinin markası hayırlısı artık aslında bu yaptığım 3. Test var üçünde de farklı markaydi hepsi Bi iki saat sonra çift çizgi oldu sanırım kuruma çizgisi
Cinarsaitinannesi AysunnKucuk benim testimde böyle oldu ve ertesi gün adet oldum sanırım bu test bozuk artimet markaydi benim ki
AysunnKucuk Bende 2 senelik evliyim istiyorum ama olmuyor böyle çizgide görünce umutlanip.sonra husrana ugruyorum
minismom Kafi benimde boyle cıktı ama ertesi gun erken gebelik testi yaptım negatifti kuruma cizgisi sanırım
Cinarsaitinannesi Kafi hayırlısı artık canım vardır vakti zamani böyle yanlış çıkınca insan umutlaniyor ama yine de adet olana kadar bekle bakalim bir kac gun gecerse kan ver netleşir
Melimelike Kafi 5 dk içinde çizgi belirmediyse negatif diyorlar. 15 dk üzeri sonuçları dikkate almayın diyorlar. Belki erken yapmış olabilirsin, bende de ilk testlerim negatif çıkıyordu.