Kafi https://hizliresim.com/koy4whl kızlar adetime 1 gün kaldı bu testi bir saat önce yaptım negatifti kenara koydum sonra ikinci çizgi çıkmış kuruma çizgisinin diye suyun altına koydum resimde çok net belli olmasada canlı bakınca var gibi siz pozitif mi negatif mi
fizikcianne Kafi canım bence pozitif. Bende böyle çok silik çizgi ile öğrenmiştim 4-5 gün kala. 2 günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin
oylesinebiri0 Kafi ne kdar süre geçti üstünden 2.çzgiyi gördün en iyisi kan verebilirsen kan ver kesin çıkar zaten
sweetmom_ Kafi bence pozitiftir İnşaAllah da pozitiftir canım bir hafta sonra daha da net olur. Yumurtan geç olgunlasmis Olabilir.
Kafi oylesinebiri0 1 saat gibi bisey geçmişti hatta negatif diye çöpe atmıştım sonra merak edip baktı tekrardan pazartesi günü kan vereceğim inşallah adet olmazsam
Kafi sweetmom_ inşallah canım Rabbım kimsenin kucagini boş bırakmasın 7 sene oldu 3 tabe kaybım var artık olsun istiyorum o yüzden çok aceleciyim
sweetmom_ Kafi başın sağolsun çok üzüldüm. Rabbim hayırlı sağlıklı güzel evlatları nasip etsin İnşaAllah 💐💐💖🙏
Kafi Kuantimo saol canım inşallah öyledir eğer olursa bu 4.gebeligim olacak hiç bu kadar silik olmamıştı diğerleri
Kafi AysunnKucuk canım düşük değilde genelde kimyasal oluyor böyle durumlarda bazen her zaman değil de bazen oluyor sanırım burada okuduklarıma göre
Kuantimo Kafi benimde suan ikinci ogluma gebeyim ilk basta hic çıkmadı yarim saat sonra baktim bi silik cizgi ve gercekten bebekmis
Kafi AysunnKucuk canım senin hemen mi çıkmışti çünkü benim geç çıktı kuruma çizgisi de olabilir suyun altına soktum ama geçmedi sen islatmayi denedin mi
Kafi AysunnKucuk Bi de testlerinin markası aynı gibi bu markada böyle bi sorunda olabilir genelde 5dk sonrasını çok umursamamak gerekir ama bi umut işte insan acaba mi diyor