FilizinAnnesi gece 1 de ilk nişan geldi nişan geldikten bi 10 dakika sonra suyum geldi, ben hemen hasteneye gitmedim sancılarımı bekledim sancılarım saat 2 gibi gelmeye başladı daha doğrusu artmaya başladı, saat 4 e kadar evde çektim sancıları baktım artık sancılarım tavan yapmaya başladı öylelikle hasteneye gittim. Sabah saat 7:02 de oğluşum kucağımda idi. Yani ortalama 7 saat sürdü hepsi canım. Benim hastaneye gittiğim de açılmam ortalama 5 cm idi doktor doğuma henüz var okunman gelince sakın ıkınma bekle dedi kontrol edip, bu lafı yaptıktan ortalama 5 dakika sonra oğlum kafasını çıkardı ve doğum oldu. Yırtılma dikiş olmadı, sabah olduğu için doğum doktorum herşey gayet güzel dedi aynı günün akşamı eve geldik. Şimdi 1 günlük oğluşumla lohusalığa adım attım.🤦🏻♀️ sancı durumu her ne kadar zor olsa da insan gerçekten çok iyi dayanıyor. Umarım sende kolaylıkla kucağına alırsın canım benim 🤲🏻🥰