Kasım anneleri başlıyoruz geri sayımlara.🤩
35+5’ten selamlar kızlar. Eveeet artık tam geri sayım gününe geldik. Son 30 gün kaldı doğuma hala şaşırıyorum onca zaman nasıl geçti diye. Tahmini doğum tarihimiz 13 Kasım.🫶🏻 ama ben 40 haftayı bekleyeceğini hiç sanmıyorum. Oğluşum 30.haftadan beri doğum pozisyonunda. Yaklaşık 3.4 gündür artık başını altta hissediyorum çok bastırmaya başladı.🥺 belimde ve kasıklarımda sancılar hissediyorum. Şimdiye kadar sadece 7 kilo almışım. 49 kilo ile hamile kaldım şimdi 56 kiloyum bu 3.gebeliğim olduğu için tecrübeler edindim hep ama yine de doğum zamanı yaklaştıkça heyecan ve korku basmaya başladı. Arkamda 2 evladımı geride bırakıp doğuma gitmek beni çok üzüyor şimdiden. 4 buçuk yaşında bir oğlum var kasımda 3 yaşına girecek olan da bir kızım var. İlk oğlum 34 haftalık kızım 38 haftalık doğmuştu en çok korktuğum şeydir erken doğum yapmak.🥺
Belirtiler ; belde kasıkta sancı, karnım iyice aşa düştü, artık ayaklarını tam göbek deliğimin orda hissediyorum, altta başını hissediyorum, aniden ter basmaya başladı, geceleri tuvalete çıkışım yetmezmiş gibi bir kaç gündür büyük tuvaletede fazla çıkmaya başladım,, karnımda bazen aşırı derece de sertleşme oluşmaya başladı resmen taş gibi oluyor artık, bebek başıyla baskı yaptığı için akıntılarım iyice arttı. Ne ayakta durabiliyorum nede yatınca rahatlıyorum. Belirtilerimi yazma sebebim ise ben gibi olanlar var mı acaba bu haftalar da bunları yaşayan merak ettim.🥺
Tüm hazırlıklar tamamlandı, ona rağmen günde kaç kez valizi açıp kapatıp acaba eksik kaldı mı diye bakıyorum sayamaz oldum.🤦🏻♀️😁
Normal bekliyoruz bakalım canı ne zaman gelmek isteyecek, inşaAllah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza miniklerimizi.🤲🏻🥰