magna 15 senedir içiyorum ve öyle böyle değil günde 2 paket içiyordum. Hem de uzun sigara. Azalttım, ince ve düşük değerli bir sigaraya geçtim. Bi şey olmaz anlamında söylemiyorum bunu ama bebek için gelişim geriliği yapar falan diyordu doktorum, maşallah bizimki haftasından 10 gün önce gidiyor. Doktorum bile şaşkın, sigara içmesen ne olacak acaba diyor. Bebekte çok şükür bir sıkıntı yok şu ana kadar. 29+1 olduk bugün. Evet çok kızıyorum kendime, vicdan azabı da cabası ama herkes bırakamıyor işte ha diyince. Bu bizi kötü anne yapmaz, ileri derece sigara bağımlısı yapar. Ortamdan kaçamıyorum cafe işletiyoruz eşimle. Müsteri yeni içme diyemiyorum haliyle. Vefat eden sevdiklerim oldu, bırakmamı zorlaştırdı. En sonunda pes ettim. Bırakamıyorum olmuyor ne zaman bırakmaya karar versem daha fazla içiyorum. Kızanlar var, kınayanlar var ama anlatamıyor insan işte ne hissettiğini. Bırakabilenleri tebrik ediyorum hiç kolay bi şey değil