Merhaba, plansız bir hamilelik geçiriyorum ve sigarayı bırakma konusunda oldukça zorlanıyorum. 16.haftadayım ama ne kadar zorlasam da mutlaka kendimi sigara içerken buluyorum. Bu konuda benim gibi problemler yaşayanlar oldu mu? Nasıl reaksiyonlar aldı? Paylaşabilirseniz çok sevinirim.