Suzandefne Bussraablg bende ondan aldım yumuşacık ucu anne göğsüne çok yakın evet fiyatı ne kadardı .?
gulcanak02_ Buseeghh ilk aklıma gelen philips aventti ama yorumların yarısından sonradan meme reddine sebep olduğunu okudum sonra lansınoh almaya karar verdim umarım bir sorun olmaz memnun kalırım ☺️
__mom1 ekc ben en küçük boyunu aldım 150ml olanı bebek yeni doğacağı için. Ama 250ml olanı alıp yavaş akışlı emzik alanlar da varmış.
ekc __mom1 Açıkcası bende 150ml olandan almak istiyorum ama ne kadar kullanılır bilmiyorum birde 1 adet yetmez gibi geliyor
Brn_cnn Buseeghh ilk başta çeneleri kuvvetsiz olduğu için biberona çabuk alisirlar memeden daha kuvvetli çekmeleri gerekiyor ama biberon kolay gelir meme reddi olusmasin diye kaşık biberon aldım ebebekten
Tulipati LavinsMom bende avent cam aldım hemen vericek misiniz açıkçası ilk gebelik hemen onunla bişi verirsem meme reddi olur mu
LavinsMom Tulipati hayir. Aslinda almayi dusunmuyordum sadece her ihtimali goz onunde bulundurarak evde dursun hic olmazsa. Bebek bu bilemeyiz neler olucak ve ya sutum olur mu olmaz mi . Tabii ki süt vermek dusuncemde olan ama yinede bazen bizim elimizde olmuyor bazi seyler.
LavinsMom Tulipati ama tek delik bide zor damliyormus meme reddi yapmiyor soyluyor cogu kisi. Benim de ilk gebeliyim ve o kadar cok arastiriyor insan kafasi karisiyor secimler icerisinde
Buseeghh Tulipati çok kararsızım biboron konusunda yada gidip eczaneci ne öneriyorsa onu almak mı bilemiyorum
EceSB Ben de philips avent alma konusunda kararımı verdim. Yenidoğan ve ilerisi için güzel bir paket var ama ondakiler plastik, yenidoğan için 120 ml olan camdan mı almalıyım sizce?
LavinsMom EceSB evet cam oneriyorlar. Ben de cam aldim . Artik 6 aydan sonra plastike gecilebiliyormus. Kendisi tutmaya calisinca agir olmasin diye ve ya dusurup kirmasin.
Barismom Nurdixx daha önce oğlumda kullandım çok memnundum o yüzden şimdide kızım için yine nuk tercih ettim 😊