Melonicka Mamajoo biberon ve emzik aldım. Sağma pompasini da aynı markanin aldım. Yorumları gayet iyiydi, bakalım inşallah kullanmaya gerek kalmaz ama beni baya içime sindi.
Dilekonurr bebegimhayalim kaşık biberonla zor oluyo avent meme reddi yapıyo biberonla besledikten sonra hemen meme verin o zaman sıkıntı olmaz
benibenibihterini Lansinoh aldım cam olanlar değilde plastik olan camın kırılabildiği için riskli bir yerini kesebilir ilk aylarda neyse de ileriki aylarda haraketlenecek kendi tutmak isteyecek
Ikiz_annesii benibenibihterini bende onu aldım. 2 ayliklar bazen biberonun altina sabitleyici biseyler koyup birakiyorum bende o sirada dinleniyorum o yuzden iyiki plastik almisim cam olsa duramazdi
Ikiz_annesii Buseeghh lansinoh 2 li 160 ml pp biberon 2 aydir kullanıyoruz hem meme hem mama içiyoruz
Camlicagizem Buseeghh Philips avent başkada denemeye de gerek kalmadı zaten 2. İçinde tercihim aynı olacak büyük ihtimalle