Ayu benimde 2 haftam kaldı kafasi bayadir aşağıda artık değişmez heralde değil mi pozisyonu bilmiyorum ama doktorumuz son ana kadar belli olmaz demişti bize hayırlısı olsun hakkımızda bakalım çok heyecanlıyım, birazda korku var ,zaten çok duygusal birisiyim çok merak ediyorum nasıl dogurcam ben 🙈😁