Ddem _gulfer doktorunuz kim bilmiyorum ama ben ersin beye gidiyorum uzun zamandırda gidiyordum bilgisini ve tecrübesiinden memnunum çok şükür çevremde de bi çok insan hamileliği için ersin beye gitmişti herkes doğumda da çok iyi olduğunu söylüyor
Ddem Erva123456 sigortalı fiyatından emin değilim 510 da olabilir. Benim doğumum ocak ayına denk geliyor tekrardan bi zam olacağı için doğum fiyatını sormayı unutuyorum sorsam da fiyatı değişecek illaki diye düşünüyorum
Erva123456 Ddem degisir cnm baksana sankin2 haftaya bir degisiyor 10 lora 20 lira bile oynamis muayenede bile kasımda benim de dogumum bakalim o zmaana ne olucak
Hryebdk123 _gulfer üç ay önce sorduğum da 8300 demıslerdı Allah.bilir şuan ne kadar olmuştur bu arada doktorumda Haluk ballı
Erva123456 Hryebdk123 cnm.memnun musun doktorundannbende ona sezeryan olmayi dusunuyorum 19 unda gün alacam
Hryebdk123 Merak edip Bı arayıp soruyum dedim doğum ücretinı baya uçmuş valla suankı fiyatı 10.500 sıgortalı sigortasız da 13.500 fıyatlarıda tekrardan güncellene bilir diyorlar
Erva123456 _gulfer iki yerde de muayene yapiyo cnm dogumu altinkozada yaptiriyor muayene de oglene kadar yine altinkozada yapiyomuş
Hryebdk123 Erva123456 çok memnunum bende kuzenlerimin eltimin tavsiyesıyle ona gıttım gerçekten ilgili bi doktor