Hicrandgndmr Saadet27 canım hiç korkma 2 kere girdim çatı muayenesine ki 35.haftamdayım. Hiç ağrım sızım olmadı. Korkma, kendini böyle adapte etme ☺️
Merismeryem Haafiizee 39 haftaligm bugun yapildi ve kendimi.cok.kastim cok cok canm yandi nasil dogum yapicam dusunur oldm
Shnayse Bende bugun oldum baya agridi kasmamak mumkun degil acaba muayene dogum tetikler mi nst sancim cikti bugun doktor eve git siklasirsa sancin gel dedi acaba dogurur muyum yakinda 38 haftadayiz 😊
Merismeryem Shnayse acilman varmiymis peki bugun benim kafamda deli sorular zaten cok cnm yandi bide acilma yokms nst sancim ckti acilma yoksa ben bosa mi sanci cekiyrm psikolojm bozuldu bugun ya
Merismeryem Shnayse bide bende baslasa cifter sayılarla da sancilar bosa gtmese persembe sabahi bidaha gtcem.nolacak acaba
Shnayse Merismeryem insallah dilediginiz gibi olur hersey saglicakla alalim yavrularimizi kucagimiza insallah 😊
aysess Kızlar çatı muayenesinin normal aletle yapılandan farkı var mı ya, korkan çekinen çok ben pek anlamadım nasıl birşey olduğunu 🙄
emel16 mehtap28 yaa çok sevindim canım:) güzel geçti galiba doğum ne zaman doktor ne dedi muayene sonrası
mehtap28 emel16 cok sükür cok iyi gecti bosuna korkutmusum kendimi ☺️ Kizim kanala girmis catimda müsaitmis rahim agzinda yumusamis dedi kizin 39.haftayi beklemez 2 haftaya gelecek gibi dedi canim 🙏🏻😊