35 haftalık gebeyim. Benim iki kedim var annemin evindeyiz 5-6 ay da burada kalacağız, annemin de iki kedisi var. 4 kedi 🥲 kumlarini hiç temizlemedim annemle eşim hallediyorlar tüy konusunda sürekli tariyoruz. Aşıları zaten tam. Daha evvelki gün her bokolog bı akrabamız ilk üç ay bebeğin oldugu ortamda kedi olmaması lazım napicaksiniz onları dedi. Kaynak popon mu dedim içimden. İnşallah doğumdan sonra da kaynasmalari için dikkatli davranacagiz kardesleriyle birlikte büyüyecekler 🙏🤍