2 kedim var hamilelik boyunca aşıları tamdı tuvaletini eşim temizledi hep tüyün içinde öpe öpe geçirdim.
2 gün sonra doğumum olacak ancak hala yatakları ayıramadık :( dördümüz yatakta yatıyoruz. Küçük kedim sağır maalesef odaya almayınca evi inletiyor nasıl başa çıkıcam bilmiyorum ama bir yolunu bulucaz. İlk 2 ay aynı odada yatırmak istemiyorum sonrasında zaten beşimiz uyuruz zaten😂😂
İlk eve geldiğinde kızımı ortaya koyup koklamalarına izin vericem. Ani hareketler, bebeği aşırı koruma gibi hareketlerden sakınacağız. Ayrıca bebeğe ilgi olacağı için onlara da ayrıca ilgi göstermek gerekiyormuş mutlaka eşimle bir şekilde halledicez.