Ayselsilahimigetir Seray458 benimde sezeryan tarihim 30 ekimm🫢 zor bekliyorum vallahi Allah yardimcimiz olsun😌
Glteyms Seray458 hadi ya neden bu kadar erken ben 37+2 yım salı günü anstezi doktoruna gidicem siz anstezi doktoruna gitibizmi herhangi bir test falan kan tahlili aldımi bilgi verir misiniz size zahmet
Sevdauzuns 19 Ekim çok az kaldı bende de hem korku hem heyecan karmaşık duygular. 38+4te olacak sezaryenim.
Kuz Seray458 ben de şu an 36+0ım 30 ekim erken olur mu acaba yoksa ben de ekimde doğurmak istiyorum ama 🥲
xbebegimx Kuz 36+2yim bana 23 ekime gun verdi 37+4 oluyorum ama bnde beklemk istiyorm 1 gun bir gundur
Seray458 Glteyms 24 de gidicem testlerimi vericem erken değil ikinci sezeryan olacahi için 38 de alıyorlar zaten 40 beklemene gerek yok çocuk saglikloysa uyumluysa alıyorlar