Ebruebos Aydannx adet bittikten sonra mı 2 günde 1 yoksa yumurtlama döneminde mi hangi tarihler baz aldınız acaba 🙃
benibenibihterini Hayırlıymışsın sağlıkla kucağınıza alın bende aynı markayı aldım bu gün yaptım negatif benimde bat 15-16 olması lazım yumurtlamayı 30 Ekim 1 eylülde görmüştüm
Aydannx benibenibihterini inşallah hayırlıdır trendyoldan aldım bazılarında pozitif çıkıp kan verince negatif olmuş ondan biraz düşünceliyim Allah sizede hayırlısıyla güzel haberler nasip etsin 🙏🫶🏻
Aydannx [silindi] 1 dolu 1 boş şeklinde, belirti olarak bel ağrısı baya yaşıyorum ve arada bi karnım ağrıyor
Hdhdhsjsj Aydannx canım ilk çocuğun mu ne zamandir bekliyorsun kıyamam sonuca mutlu bile olamadın kan vermeyi düşünüyor musunuz
Aydannx Hdhdhsjsj evet yani benim için eğer hamileysem zor bişey başarmış gibi hissetcem yarın kan vermeye gitcem inşallah
Edaemkl Aydannx maşallah benimde Bat 15 ti pozitif çıktı sabah kan verdim sağlık ocağında sonuçlar yarın öğleden sonra
Opheliaxxx Aydannx hayırlı uğurlu olsunnn 😍 inşallah yakında keseyi bile görürsünüz doktorunuzdan randevu alın 😇
Aydannx Edaemkl bende hastanede verdim geldim hemen 858 iyi dimi sizce ya emin olamıyorum hiçbişeyden 🥲🫶🏻 inşallah sizinde yüksektir