Erhan Hanlıgil de artık bölge hastanesinde değil. Randevu aramayın ona da 🙄 perinatolog olmak için eğitime gitti/gidecek.
Ersin Hoca hastalara karşı ilgilidir. Sorularınızı cevaplandırır.
Betül hanımı bi sefer gördüm ama çok sevdim. Pozitif bi enerjisi vardı. Her zaman öyle midir bilemiyorum.
Gökçe hanım serttir ama işini iyi yapanlardan bence. Sert olduğu için pek bi kimse sevmiyor yine de.
Fırat hocanın da seveni de var sevmeyeni de var. Mehmet Cezmi, Fırat, Latif başından savıyormuş gibi geliyordu bana da. 🙄 kalabalık olduğu için olabilir.
Ünsal hoca da çok ilgili gelmemişti bana.
Ben gebeliğimde hastanede yatmak zorunda kaldım. O yüzden doktorları bu kadar gördüm. Listeye baktım da birkaç doktor yeni gelmiş sanki 😅 tanımıyorum onları.
Erhan hoca burada olsa ondan vazgeçme derdim ama onun da başı çok kalabalık oluyordu. Herkes tanıyor, biliyor.
Gebe olsam sanırım Gökçe, Betül ve Ersin hocadan birini seçerdim takip için. Bilmediğim birkaç isim var. Onları da denerdim.