Esin28 Bölge hastanesinde filiz Hanım varmış çok iyiymiş,bende onun yanına gitmek istiyorum devlet özelden daha ilgili emin olun.Ben hiç devlete gitmedim hep özele gittim ama gerçekten hiç doğru düzgün ilgilenme yok,iki doğumumda erken oldu bana önceden hiç demediler mesela erken doğum riskin var diye ve haklısınız herkesin maddi durumu elvermiyor.