Lelalela yaptım Yaa dün gittim test aldım niyetim 4 gün sonra yapmaktı eşim benden sabırsız zorla yaptırdı. Gölge bir çizgi vardı ama çok zor belli oluyordu. Birazcık umut yeşerdi içimde ama çok da kaptırmiyorum. Çünkü daha önce de testim pozitif olmuştu sonra adet olmuştum çok üzülmüştüm. Bakalım İnşaAllah bu ay bebiş vardır. Siz de dua edin lütfen 💖🙏💞💖🙏