37+4 kasıklarımda 2 3 gündür düzenli ağrı var yürürken baskı ve ağrı oluyor vajinamda sanki her an çıkacak mis gibi hissediyorum karnımın üst bölgesinde boşluk var ama su gelmesi filan olmadı 2 gebelik olduğu için aile hekimim dogumun hızlı ilerler dedi acile gitmemi söyledi ama bilemiyorum biraz dhaa beklim diyorum sizce napsam kızlar?