Kuzuluanne Merhabalar, doğum öncesi günde ya da günlerde doğum belirtisi yaşayanlar var mı ? (Nişan gelmesi değil) ishal gibi bağırsak boşaltımının çoğalması ya da enerji dolu olma gibi ?
Nurrrrrrr06 Kuzuluanne ishal bende de var ama enerjim hiç yok hep yatmak istiyorum ama içimde de deli gibi temizlik isteği var 😀
Hasret_0 Kuzuluanne bende ishal var bağirsaklarim tuhaf sesler çıkarıyor 😂 arada bel ağrılarım oluyor sürekli yatasim var 40+0 haftalik
babymomy_ Kuzuluanne 39+5’te doğurdum sadece regl gini ağrım vardı oda doğum sancısıymış 😄 gece sancılandım öğlen doğurdum
e_li_f Anneeeeeem bende 37 deyim inanılmaz ishal ve gaz sancım var bugün 5. gün karnımın içinden sesler geliyor
turkuaz_ Nurrrrrrr06 benimde öyle ya hatta rüyalarıma bile giriyor. Ev temiz mesela sadece bira dağınıklık var ama rüyamda misafir gelmiş her yer dağınıkmış gibi rüyalar görüyorum
Madamerose Haftamdayim ama aksine kafamı kaldıramıyorum tüm gün uyuyorum neredeyse ve hamileliğim boyunca bu kadar uyuduğumu hiç hatırlamıyorum sebebi ne olabilir
Nrmrv Madamerose ne güzel uyuyabiliyorsınn ben kafamı koyduğum an mide yanması yaşıyorum yatamıyorum hiç
Kuzuluanne Madamerose Bende başlarda çok uyuyordum sonra uykusuzluk başladı erkenden uyanma hali şimdi ise 36+3üm tekrar uyku yoğunluğu geldi akşam kalksam bile açlıktan ya da tuvalet ihtiyacından kalkıyorum kafamı koyduğum gibi geri uyuyorum (bebek çok hareket etmiyorsa ediyorsa uyurken zorlanıyorum) 😂
balciirem Nrmrv bende de çok vardı sabah aç karınla pulcet içiyorum doktor yazdı. Onu kullandığımdan beri gram mide sıkıntısı yaşamadım. Günde 1 lt süt içiyordum mide yanmam geçsin diye
Med123- Nrmrv mide yanmasını sade soda hafifletiyor canım yogurtta iyi geliyor bi dene istersen mide yanması olunca bende işe yarıyor geçiriyor benim mide yanmasını
Gulsh96 Bende 37+1 bende isal var bağırsaklarım konuşuyor resmen😂 ama hiç doğurmayacakmışım gibi hissediyorum😂
Kuzuluanne Gulsh96 ben 37ye girer girmez doğurmak istiyorum kanala yerleşmeye başlamış mı ? Doktor bir şey dedi mi 😂
nursaritas Kuzuluanne Başka doğum belirtim olmadı canım sadece kabız gibi oldum sancı geldi sıcak sudan çıkamadım 2.30 da başladı gece 4.30 da şiddetlendi sabaha kadar 8-9 olunca kendi Dr uma gittim doğuma girdim suni siz güzeldi nişanım ve suyum gelmediği için doğum diye düşünmemiştim neye uğradım anlamadım
Fatma_21_03 Kuzuluanne kafam aşırı hamarat kalk evi kaldır indir diyor bedenim halin yok otur oturduğun yerde diyor 😁
Gulsh96 Kuzuluanne canım doktora 36+6 da gittim doktor bebek dönük ama daha kanala girmemiş hareket et yürüyüş yap merdiven çık filan dedi onları yapmaya çalışıyorum ama bakalım tekrardan gidicem haftaya çatı muayenesine o zaman belli olur nasıl olacağı