Berraeray1 siz adanada esra bulgunda yaptınız mi degil mi
[silindi] evet
Berraeray1 canım senin 5.günün transfer gününü saymıyoruz ve pozitif inşallah ❤️
Ask12 aynen doktorumda öyle söyledi inşallah bebeğim veya bebeklerim benimledir 💖
Kızlar benim şimdi iç çamaşırım ıslanmış böyle ama hafifte pembelik var yA
Berraeray1 canm bi bet yada peçete koy kontrol et yerleşme lekelwnmwsi de olabilir
Yasemincee26 yolculuktayım ilk fırsatta yapacağım acelem vardı yapamadım
Berraeray1 yerleşmedir canım 8.gün benimde olmuştu yerleşmeymiş
Ask12 inşallah canım çünkü sonrasında pıhtı geldi şu an hiç bir şey yok ama epey korktum
Berraeray1 canım naptın nasılsın
Ask12 iyiyim canım çok şükür heyecanla bekliyorum yarın yine test yapacağım 🥲