Omerkazim Berraeray1 hayirlisi olsun belkide erken oldu cnm. Daha 5 ci gun demi transfer gununu saymadan
Tubii44 Berraeray1 Yok sayma o günü bende saymadan yaptım 8. Gün olsn inşALLAH cıkar güzel haberlerini bekliyoruz🤲😊
Mhtpflz Berraeray1 bende 5. Gün yaptım silikti baya ama sen fazla damlatmışsın sanki yarın sabah yine yap daha belli olur
Gdhjddkkd Berraeray1 hemen mi çıktı 🫠 kan sonucundanda güzel haberler almayı nasip etsin rabbim hayırlı olsun 🌸
Cansucannnnnnnn Berraeray1 kuzummm hayırlı uğurlu olsun Minnoş orda hemen kendini göstermiş benimde iki hafta sonra trasnferim var Allah’ım korkuyorum insllah benimde böyle güzel bir sonucum olur transfer sonrası kaçıncı gün yaptın testi bebeğim 31415926Er
Yasemincee26 Berraeray1 canm evet pozitif ☺️ kendine dikkat et bolca dinlen beslenmene özen göster kan testi için acele etme
Gdhjddkkd Berraeray1 ayy hayırlı olsun bana hep dua et olur mu korkuyorum ben test yapmaya iyi cesaret kız sendekide 😂🫶🏻 belirtilerin neydi
Berraeray1 Gdhjddkkd ederim canım Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🌹 benim 2. Transferim bu ben çok sabırsız bir insanım ya 😂 benim çok fena grip oldum ama belim çok şiddetli ağrıdı ama belirti mi gripten kaynaklı mı bilemem
Yasemincee26 Berraeray1 yolu hiç düşünme. Benim doktorum trasfer olur olmaz seyahat yasagın yok rahat rahat gidebilirsin demişti. Sende rahat giyin yolda ara ara kalk otobüsün iinde yürü. Neyle yolculuk yapacaksın
Berraeray1 Yasemincee26 otobüsle doktorda ben aynı gün yurtdışına çıkan hastalarım var rahatlıkla gidebilirsin demişti zaten