Bende 28 haftalığım bugün kahverengi akıntım oldu alttan muayene ettiler rahim ağzı boyuna bakmak için kısa olduğunu söyledi erken doğum riski var dedi yatışımı verdiler bugün . İlaçlar ve ciğer geliştirici vurdular. Nst ilk yapıldığında düzenli sancım çıktı daha sonra tekrar yapıldı düzenli değil dedi sancı için. Benim gibi olan varmı haftasını uzatabilen.