ben de cumartesi günü acil serklaj oldum 2 cm açıklık ile acile gitmiştim sabahında operasyon oldum ilk doğumumda hiç yaşamadım böyle bir şey şimdi çok tuhaf geliyor ve beni nasıl bir süreç bekliyor bilmiyorum korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 😞