Kader_sezer ben bi kaç isim sundum eşime elizan, inci, sare, berit, benim içime sinen en çok inciydi ama eşime benim fikrimi söylemedim inci dedi annemlere ablamlara da sundum onlar da inci dedi hepimizin içine sinen güzel bi isim oldu diye düşünüyorum sizde böyle yapın kafanıza yatanları eşinize dostunuza sorun kolaylık oluyo sonuçta bir ömür taşıyacaklar isimlerini ☺️