Ebuss35
Gözünüz aydın Rabbim hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.inşallah doktorlar yanılmıştır Rabbimden daha iyi kimse bilemez eksiksiz sapasağlam bir şekilde kucağınıza alırsınız.
Bende dualrınıza talibim Benimde yarın doğumum olacak
Allah’ın izniyle aynı gün doğum yapmış olacağız inşallah.bugün nstde sancılar çıktı ve çatı muayenemde 2.5 cm açıklık olduğunu söyledi bugün yatışımı yapıcaktı kendimi iyi hissettiğim için yatmadım.Sabah 8de yatışım yapılıcak bakalım.